Take Me Home

tirsdag, februar 18, 2014


Da lille kusine Hermine kom til verden, fikk jeg i oppdrag å strikke det perfekte hentesett til den nye yndlingen. Det er en kjent sak at hentesett er spesielle greier, definitivt ikke en oppgave man tar lett på.

Det var flere som spurte etter mønster den gangen og etter mye om og men er mønsteret nå endelig klart.
Kjøper du mønsteret får du vite hvordan du strikker både jakke, bukse, sokker og lue. Alt er illustrert med bilder og størrelsen passer perfekt til en 3-dagers baby. Buksen har oppbrett på bena slik at den varer litt lengre.

Mønsteret får du ved å klikke på den lille, fine knappen her:
Det koster under en femtilapp og er en ganske så god deal!



share this on »
{Pinterest}
6 Comments »

6 Responses to “Take Me Home”

Siddis back home sa...

Alldeles herlig hentesett!

Hanne sa...

Nydelig sett.

Unknown sa...

Nydelig hentesett!

Kirsti sa...

Så utrolig vakkert! Jeg har stadig kikket innom det hvite settet ditt og siklet etter oppskriften! Endelig har den kommet, men dessverre litt for sent til at jeg rakk å strikke et annet hentesett. Men denne oppskriften skal jeg iallefall huske til neste anledning! :)

Linda sa...

Hei! Syns kanten på teppet ditt er så nydelig, så har lyst til å kjøpe oppskriften. Har et allerede ferdigstrikket nøstebarnteppe til babyen i magen, kan det fungere å strikke det på/sy det på det teppet?

Sanna sa...

Nydelig! Dette skal strikkes så fort noen jeg kjenner skal ha baby.