I Saw A Little Bunny

lørdag, mai 05, 2012

IMG_4056

I saw a little bunny
going hop, hop, hop.
I said, "Please, Mr. Bunny,
won't you stop, stop, stop."
He flapped his big, long ears
and had no words to say,
And before I could get near him
he had hop, hop, hopped away!
-unknown author


Jeg har sagt det før, men sier det igjen. Cuddly er den perfekte pausestrikken og det skal ikke mange småpauser til før man har en ferdig liten sjarmør. 
En annen fiffig ting med Cuddly, er at den er glimrende til å teste ut nye garnkvaliteter. Denne gangen har jeg testet ut Baby Cotton Kapok DK fra Sublime, et garn som kommer langt opp på listen over favoritter til Cuddly på pinne nr 3,5. Som sedvanlig har jeg stappet hodet med garnresten og på den måten går det akkurat et nøste.


________________________________________

It seems like one can never get too much of a good thing- I've knit another Cuddly. Perfect for revision breaks. 
For this bunny I've used Sublime Baby Cotton Kapok DK, a very nice and unbelievable soft yarn. Me like!

share this on »
{Pinterest}
3 Comments »

3 Responses to “I Saw A Little Bunny”

Inger sa...

Kjempesøt :)

Lise sa...

Så søt! Tror jeg må prøve meg på en lignende i barselgave. ;)

Mie sa...

Denne var søt!
Hva slags mønster bruker du?