Lesepause 101

fredag, mai 20, 2011

IMG_2391
Det er definitivt den tiden av året igjen. Den tiden hvor hvilepuls er et fremmedord, kaffemaskinen konstant er i bruk og man gleder seg vilt til man kan sove. I juli, eller deromkring.
Oh yes, eksamensperioden på sitt beste.

Lesepauser må til, siste dags lesepause ble til dette armbåndet. Laget i en fei på under 10 min, mens en remse av causes of shock ble nøysommelig repetert.

Det enkle er ofte det beste, her har jeg trædd ferskvannsperler og glassperler på en wire lang nok til å rekke rundt håndleddet to ganger. Låsemekanismen ble en løkke i ene enden, en stor perle i andre enden.

Vanligvis er jeg ikke en stor fan av rosa og rødt som fargekombinasjon, men dette ble ganske så bra om jeg skal si det selv. Med andre ord en velbrukt lesepause.

Ha en strålende flott fredag!

______________________________________
A short break from revising causes of shock is perfect for making a little bracelet. Fresh water pearls, crystals and glass beads on wire. Simple and nice

share this on »
{Pinterest}
6 Comments »

6 Responses to “Lesepause 101”

Kicki sa...

Kjempefint armbånd!!

Fru Keilegavlen sa...

Nydeleg armband og lykke til med eksamenslesinga!! Er jammen meg glad eg er ferdig med det. ;)

skb sa...

Frisk fargekombinasjon :)

maje76 sa...

Flott armbånd i nydelige farger. Lykke til med eksamen

Lila sa...

Tvitvi på eksamen! Bare sunt å ha evnen til å vri tankene over på noe annet for en liten stund - og armbåndet ble jo veldig fint! Rosarødt er absolutt undervurdert :)

Margrethe sa...

Superduperkjempefint! Heia lesing, snart er du ferdig :)