Robot Love

tirsdag, april 26, 2011

IMG_2074

Jeg fortsetter visst med out-of-season strikkingen og kan dermed gå neste vinter i møte med nye robotvotter.
Vottene er strikket på pinne nr 2,5 i den fantastiske myke silkealpakkaen fra Blue Sky Alpacas og ett nøste av hver farge var mer enn nok. Strikkefastheten var litt off chart, så derfor ble det bare diverse stjerner over robotene, det var rett og slett ikke plass til hjerter og stjerneskudd og sånn.
Mansjettene er dobbeltstrikket med en dæsj knallrød kasjmir fra Lotus Yarns og dermed er det ingen fare for at håndleddene skal lide noen nød. Samme rødfargen har jeg brukt i hjertene, synes fargen ble en fin kontrast til de to blåfargene.

Ha en finfin tirsdag!

_________________________________
Whats not to love about this pattern? Hearts, robots and the softest babyalpaca, silk and cashmere is such a lovely combination. These lovely mittens are mine, mine, mine!

share this on »
{Pinterest}
16 Comments »

16 Responses to “Robot Love”

Margrethe sa...

Supersøte. Nydelig fargekombo og skikkelig fine!

mimouna sa...

De vottene er fine! De står i køen min også, må bare komme over allergien min mot mønsterstrikk på strømpepinner # 2.5...

Veldig kjekt å lage slike ting nå, for det er ikke like gøy å sprengstrikke til høsten igjen når man fryyyyser på hendene og helst skulle hatt dem ferdige i går...

Irene sa...

Så herlige votter!

Beate sa...

Så stilige votter!

Elisa sa...

kjempe stilige votter :)

Pernilla sa...

Stilige votter, og så liker jeg godt de prikkete sokkene i ditt forrige innlegg.
Pernilla

Silje sin blogg sa...

Morsomme votter;)

skb sa...

Det er like greit å strikke vottar no, på hausten er det alltid så mykje anna som skal strikkast. Eg har sjølv strikka 5 par tovavottar i påska, så du er ikkje åleine om å vere "off season".
Vottane vart skikkeleg søte, på ein kul måte. Eg har hatt dei i køen min lenge, no er det kanskje på tide å gjere noko meir enn å berre ha dei i køen :)

Elisabeth sa...

Dette var herlige votter, litt utenom det vanlige :) Liker hele opplegget, fra mønster til fargevalg!

LillaManilla sa...

Så kule!! :)

Marte sa...

Fantastisk kule votter!! :)

Frk.Badegakk sa...

De var kjempeskjønne!!! Helt enig i at fargekomboen var knall!

Brit Strikkenerd sa...

STILIG!!!:)

Hanne sa...

Kjempe stilige :D digger kule votter altså :D

Pysselfarmor sa...

Åhhh så vackra vantar!

duBedåre sa...

Det er tydeligvis ALTFOR lenge siden jeg har besøkt bloggen din, for disse supersøtetøffe vottene har jeg da ikke sett! Knall! Takk for inspirasjon, igjen. (0: