Pausekrans

søndag, mai 16, 2010

IMAG0053

Jeg leser fremdeles. Men innmellom lesingen blir det noen pauser.
Slike pauser kan man for eksempel bruke til å gå en tur i skogen. Og i skogen er det massevis av trær med greiner som man kan ta med seg hjem.
Og når man kommer hjem og har lest litt, ja, da kan man lage en krans av disse greinene. Hvis man vil.

Noen husker kanskje hjertet mitt fra i fjor?
Å lage en sirkelform viste seg å være litt mer komplisert enn jeg hadde tenkt. Pi 3.14 er slettes ikke lett å få til, men det gikk da til på et vis.
Denne gangen brukte jeg en drøss med ferskvannsperler på ståltråden, sånn for syns skyld.

Enn så lenge har kransen fått plass i stuevinduet, så får vi se om den får en annen plass etterhvert.
Jeg er i hvertfall godt fornøyd med godt brukt lesepause og nyervervet erfaring.

Ønsker deg en strålende flott kveld og en riktig så god 17-mai!!

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Pausekrans”

Unknown sa...

Utrolig lekker :-)