Om å holde tungen rett i munnen

torsdag, mars 11, 2010

022
Jeg innrømmer det gjerne- diagramlesing er langt fra favoritten. Jeg teller og teller men hukommelsen er som en middels gullfisk. Så jeg teller litt til.

Hvor jeg var i diagrammet på sokkene da jeg la de fra meg for ca fire mnd siden? Ingen anelse.

Enn så lenge har det hendt at jeg har klistret inn noen post-it lapper eller markert med en penn.
Men så kom jeg over pattern keepers.

Å lage sine egne er en smal sak. Det eneste du trenger er litt magnetbånd (jeg kjøpte mitt her) med tape på ene siden. Klipp opp to like lange remser og fest dem sammen igjen med et passende bånd.
Og voila- orden i systemet!


Ha en fortreffelig flott torsdag!

share this on »
{Pinterest}
3 Comments »

3 Responses to “Om å holde tungen rett i munnen”

lise sa...

Ah, det er ikke verre å lage dem selv, altså? Da blir det kanskje noen sånne på meg også ved anledning.

Elisabeth sa...

Lurt! Men magnetbånd, hvor får man tak i det? Takk for tips!

Hege sa...

Å gå tilbake til diagram er et mareritt.. et lurt lite tips. Ta en gul post-it. Og sett den rett under den linjen du skal strikke på neste omgang ;)