Back in business

søndag, desember 07, 2008

Jeg er og blir en rotekopp. I det siste har lommeboken, fysiologiheftet, kamerakabelen og diverse andre ting forsvunnet på mystisk vis.

Heldigvis har ting dukket opp etterhvert. På mer eller mindre logiske plasser. Men alltid litt etter tidspunktet jeg helst skulle hatt den eller det.

Men i hvertfall, bedre sent enn aldri. Her er mine siste dagers kalendergleder.
4 desember fikk jeg to flotte stoffbiter, trekanter i papp og te fra Kamelia. Slikkepinn fra mamma og tre mønstersakser fra pappa.

5 desember inneholdt pakken fra pappa flere tuber maling. Fra mamma herlig Rooibos te med noe attåt (som logisk nok ikke rakk fotograferingen...), mens fra Kamelia fikk jeg rødt garn og mønster på de søteste små strikkehjerter. Planen var å teste det ut i dag, men post-julebordformen min var veldig uenig i dette. Så da skal jeg kose meg med det senere!

6 desember. Fra mamma fikk jeg verdens fineste hjerte til juletreet mitt. En liten fugle (les: meg) har vel muligens fortalt at juletreet mitt i år har sølvpynt. Så da passet jo dette hjertet perfekt. Bildet uter det desseverre ikke rettferdighet. Fra kamelia fikk jeg mange meter silkebånd, te og voksensjokolade. Har faktisk vært på utkikk etter et smalt hvitt silkebånd, så det var supert!
Fra pappa fikk jeg tre dåser med glitter. Glitter er kjekt. Me like!

7 desember, altså i dag, våknet jeg som man ofte gjør etter julebord. Da jeg åpnet pakken fra mamma fant jeg verdens beste slikkepinn fra Søstrene Grenes i København. Den forsvant på sekunder, og dagen ble med ett litt bedre. En kjempefin stoffbit fra Kamelia, te og sjokoladekuler. Dagen blir bare bedre. Fra pappa- glitterpenner. Kjempekjekt!

Tusen takk! Det er kjempefestlig å åpne pakker hver dag. Fantastisk start på dagen!

Ble mye pakker her. Må jo og vise frem selve julekalenderene.

I dag viser jeg den mamma sendte. Pakker i hvitt, sølv og blått (til å matche juletreet, må vite).
Pakkene ble imidlertid ikke lagt under juletreet. For der har pakkene fra Kamelia fått plass. Nei, mammapakkene ble hengt under englevingene på soverommet mitt. Så når jeg sovner om kveldene, teller jeg pakker og tenker "i morgen er det en pakke mindre igjen til jeg reiser hjem!"
Og det er en ganske fin tanke. Bildet er tatt 1. desember. Nå er det nemlig bare 5 pakker igjen under vingene. For om 5 dager reiser jeg hjem! Hvilken lykke!

Ha en strålende uke!

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Back in business”

Anonym sa...

Så heldig du er som får kalender - og attpåtil to! Jeg får gleden av å gi bort tre da, det er ganske flott det også.