Jeg kan bake!

søndag, oktober 26, 2008

I helgen har jeg bakt!
Jeg våknet i går og hadde forferdelig lyst på horn med ost og skinke. Ingenting annet fristet.
Så da var det bare å finne frem bakebollen og sette i gang. En stund senere ble det deilig frokost (vel, kanskje mer lunsj) med ferske fylte horn. Faktisk var de så gode at det var få som gikk i fryseren. Selv om jeg skal være den første til å innrømme at jeg er ingen estetisk horn-baker.

Etter å ha vært ute å spist middag med en venn, fikk jeg besøk av ei venninne senere på kvelden. Så da var det bare å finne frem bakebollen igjen, denne gang var det deilige cookies som kom ut av ovnen. Jeg synes personlig at cookiedeigen egentlig er bedre enn de ferdige cookiesene :)
Men lukten som fyller leiligheten- ja, den er upåklagelig! Omtrent som kombinasjonen av varme cookies og kald melk. Me like!

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Jeg kan bake!”

Anonym sa...

Nå ble jeg sulten, både hornet og cookiesene så veeeldig gode ut!