Hjerter

torsdag, oktober 02, 2008


I dag har jeg hatt en kort og fin dag på skolen, ikke mer enn en forelesning på 80 min. Herlig!

Dagen er enda ung, men noe har jeg da fått gjort.
Hjemmefra fikk jeg meg med meg noen hjerter i zinc og litt perler. I dag har jeg trædd perler i fleng, og resultatet er ti søte perlehjerter som foreløpig er tiltenkt en plass i stuevinduet frem mot jul. Kanskje får noen opphold på soverommet. Akkurat nå ligger de i bokhyllen min, og det ser forøvring ut som om de trives der.

Sånn på tampen kan jeg jo fortelle at livet i 2.kl så langt er veldig bra :)

share this on »
{Pinterest}
4 Comments »

4 Responses to “Hjerter”

chocolatehead sa...

Så søte, skikkelig vinterpynt det der ja:)

Villblomsten sa...

Jeg elsker hjerter :-)
flott tyll-prinsesse-skjørt lengre nede på siden idn også !! :-)

Charlotte sa...

Disse var kjempe søte. Ble liksom i skikkelig god julestemning av de jeg!!

Anonym sa...

Disse var rett og slett kjempefine!!!!!