vaske, vaske brumlemann

torsdag, august 14, 2008

Jeg har som kjent strikkeforbud om dagen, og kan ikke huske sist strikkelysten var så stor som den er nå. Jeg har kjøpt nye pinner, ryddet i garnet mitt og til og med lekt med tanken på å strikke sokker til meg selv! Det er faktisk ganske utrolig bare det!

Men når Manne på Hobbyboden slår til med klutkonkurranse, ja da er det ikke annet å gjøre, enn å finne frem bomullsgarn og pinner, sette seg godt til rette i sofaen og kjøre løs. Og med inntak av ny dose medusin halvveis, går det som bare juling.
At jeg noen timer senere sitter igjen med en skulder som er ubrukelig, det snakker vi ikke høyt om. Nei, istedet viser jeg frem den nye, fine kluten min!

Kluten er strikket i dobbel Stork på pinne nr 3.5, uten mål og mening. Men synes den ble ganske fin likevel. Nesten så jeg gleder meg til å tørke av nye kjøkkenbenken min. Nesten.

Og forresten- så har jeg bestemt meg for å strikke sokker til meg selv til høsten. Det kan jo bli interessant nok i seg selv. Så følg med, følg med!

share this on »
{Pinterest}
legg igjen en kommentar »