Utrolig men sant

søndag, juli 13, 2008

Her for noen dager siden kom det post til meg, fra den kongelige norske ambassade i danmark. Og inni den lå intet mindre enn min tapte røde lommebok som ble sjålet i københavn i april.
Det var nesten et litt trist syn. Nesten alt var borte, men noe var igjen. Heletrygdkortet, som gjorde det mulig for ambassaden å finne frem til meg. Blodgiverkortet mitt fra Wales, bonuskortet mitt og alle bildene.
Det er faktisk nesten litt trist at det som betyr mest for meg i lommeboken, betyr så lite for de som tok den.

Like etter fikk jeg brev fra vegvesenet om at førerkortet mitt var sendt til dem. Hadde jeg ikke bestilt nytt to dager før, så hadde jeg fått mitt gamle tilbake.
Utrolig!

I dag reiser jeg en tur til Portugal. Så får man håpe at både jeg og vesken kommer sammen tilbake denne gangen :)

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Utrolig men sant”

Charlotte sa...

Heisann. Har opplevd dette jeg også. Ble frastjålet lommeboka mi og fikk den ribbet tilbake noen dager etterpå. Godt å se den kjente lommeboka igjen, men rart å se den er blitt så fremmed fordi man vet noen andre har gått gjennom den. Uansett, ha en fin tur og kos deg masse. Håper du får med alt tilbake igjen denne gangen.