Endelig fredag?

fredag, juni 06, 2008

Det har vært en lang og hard uke.

Frem til tirsdag gikk det stort sett i anatomi. Nå vil ingen snakke om det. Endt eksamen ble feiret med edle dråper i koselig lag. Onsdag fylte Gro 20, og en kjekk dag ble avsluttet på kino. Torsdag hadde 2.kl eksamen, og gode medstudenter som vi er, var det da klart at vi måtte være med på feiringen. Preget av dette, ble dagen i dag tilbrakt i solen i skogen, etterfulgt av grilling. Og som resultat sitter jeg noe rosa igjen.

Sånn innimellom dette, har jeg pakket ned leiligheten. Og som bildet viser er det temmelig kaotisk her for tiden. I morgen skal tingene kjøres til sommerferie, for de skal ikke flytte inn i den nye leiligheten min før i september.




I morgen skal jeg også begynne å lese til biofysikk eksamen. Som er på mandag. Dessuten er det jo EM- åpning imorgen.

Og på onsdag, ja på onsdag reiser jeg til Bergen.

Ellers så er det vel ikke til å stikke under en stol at ja, Polen er ganske idyllisk fortiden. Bare se her.

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Endelig fredag?”

Engeline sa...

Ah! Lykke til!

Og nå en utfordring. Når du er ferdig, har jeg nemlig tagget deg. Du skal finne en bok og lese tre linjer. Jeg har forståelse hvis det ikke blir medisin, selv om det ville være morsomt for alle oss andre - en garde!