Uflaks...

lørdag, mai 10, 2008

En skulle vel tro jeg har hatt min dose uflaks i det siste. Men neida. Tydeligvis ikke. Langt ifra.
I dag var det duket for Harry Cup, og siden jeg da er prinsipiell motstander av å spille fotball (fotball skal sees på, ikke spilles) var min plan å forevige de mest Harry kostymer.
På vei ned trappen, merker jeg i midlertid at noe drypper rundt ankelen min. Joda. Korken på vannflasken er ikke lengre på vannflasken, og vesken min er nå fylt med 3 dl vann. Telefon, iPod, kamera, lommebok, embryologibok og det som verre er reddes ut av bassenget. Paraplyen er helt tørr. Det er hverken telefonen eller kameraet. Heldigvis lager Nokia gode, vannresistente telefoner. Sony, derimot, er ikke like dyktige på dette feltet. Resultatet? Jeg har ikke lengre kamera som virker. Jaja, holdt over en uke...

Jeg har både strikket, sydd og lagd smykker innimellom diverse lesing både ute og inne.
Fotografisk bevis har jeg da ikke, så dere får ta meg på mitt ord inntil ett av to skjer; a) Sony fikser kameraet mitt, b) Sony erklærer det dødt og jeg må kjøpe nytt.

Hva mer kan gå galt nå?

share this on »
{Pinterest}
6 Comments »

6 Responses to “Uflaks...”

Anonym sa...

skikkleig irriterende altså! Håper det ordner seg gitt! kooos deg og ha en herlig laaanghelg! Klem og kos fra vibbedille

Ugla sa...

Huff, hørtes ikke greit ut. Du får ha lykke til med kamera og lesinga framover.
Ha en fin pinse :-)

Anonym sa...

Du har visst vært riktig uheldig i det siste,får håpe uflaksen er brukt opp nå da. *trøsteklem*

amylin sa...

Å nei, å nei. Du har jammen meg uflaks. Får håpe det er nok uflaks for denne gangen. Håper det ordner seg og at reiseforsikringen dekker det.

Engeline sa...

Uflaks, sa severin Suveren... Det endte alltid med skikkelig flaks midt i uflaksen. Du skal se det dukker opp en ung Mann (merk stor forbokstav her) på hvit hest eller noe, og gir deg både kamera og evig lykke, eller noe i den gaten. Det synes jeg du fortjener.

Anonym sa...

ÅÅ så synd og irriterende sånt er, bra att det ikke var mere elektroting som blei ødelagt,da.Lykke til med eksamner utover.