Tilbake i boblen

lørdag, mai 03, 2008

Ja, så var de herlige dagene over. Dagene som ble tilbrakt først i København og så i Bergen. Dager hvor, ja, det skjedde litt er enn jeg hadde tenkt, men dager som kom så inderlig godt med.

I Bergen skulle jeg lese. Mesteparten av tiden ble tilbrakt på forskjellige kontorer, i telefoner og you name it for å gjenopprette identiteten min. Passet kom i posten onsdag (Imponert!) og en ny veske ble fylt av ny lommbok, filofax, iPod, telefon og kamera. Joda. På god vei.

Lysten til å reise tilbake til boblen var heller fraværende. Men da Norwegian glimter til med utsolgt på søndag, ja da er det bare å beholde fredagsreturen.

I Polen er det sommerlige tendenser. Omtrent som de som ble meldt for Bergen i helgen.
Overalt hvor det er grønt, er det også gult. Løvetann overalt. Sommerlig og fint.
Helligdag er det også. Alt er stengt. Regnet øser ned. Bergenske tendenser i Polen. Polske tendenser i Bergen. Inne sitter jeg. Med bøkene mine.

I dag er det en måned igjen til eksamen!

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Tilbake i boblen”

Anonym sa...

Godt at ting løser seg når man mister noe - og du har forhåpentligvis fått igjen identiteten din. Kjedelig når slik skjer. Masse flott på siden din var deg også.