Engledrøm

søndag, januar 27, 2008




Hodet mitt surrer for tiden. Tusen tanker flyr i hytt og dynevær og lager totalt kaos.
Men nå skal jeg ikke la tankene kapre dette innlegget, og velger derfor å vise frem noe av det jeg gjør best når hodet er som det er nå.


Jeg har tidligere fortalt om min medstudent som venter sin førstefødte, en liten prinsesse, om få uker. Siden hun skal hjem til Sverige rett etter eksamen på torsdag, var det vel egentlig bare på tide at jeg fikk fingen ut og satte planene mine til verks.
En ubersøt, nusselig og absolutt prinsesseverdig body ble resultatet.
Sydd i str 56 og utsyrt med små englevinger i rosa på ryggen. På brystet har jeg sydd på en rad av rosa småblomster, og brodert knopper i midten på dem alle. Ermene er kantet med en flortynn blonde, Englefant merket er godt festet på det ene ermet.
Jeg er både stolt og fornøyd med denne, selv om jeg innser at tiden sånn strengt talt egentlig burde vært tilbrakt med kjemibøkene... Men trøster meg med at jeg i det minste har fått gjort noe produktivt, så fpr det heller briste eller bære på kjemien i morgen.
Forresten, snøen faller lett over himmelen og etterlater seg et hvitt teppe i dette øyeblikk.
Kanskje blir det en engel? Fine, gode ting skjer når det snør!

share this on »
{Pinterest}
legg igjen en kommentar »