Hysj!!

tirsdag, desember 04, 2007

For noen uker siden fikk jeg et oppdrag fra en i første etasje. Merket på buksen hadde blitt revet av under en fuktig kveld i Poznan- kan Tora sy?

Joda, Tora kan sy. Hun kan også utsette ting...
Endelig tok jeg fatt på meg selv og tok frem buksen. Problemet oppstod derimot fort. Merket var borte!!!
Hva gjør jeg nå? Kan jo ikke levere fra meg buksen uten å ha fullført oppdraget...
Det man da gjør, er at man finner frem litt stoff, griper tak i seg selv og motstår fristelsen med å bruke rosa blomstret stoff, og nlyer seg med lyseblå bomull.
Så fikser man på litt bånd, leker seg med sømmer og applikerer, eller i hvertfall forsøker, en kylling på. Det berømmelige Hysj!! kommer også på. Meget intern Bialystok humor.


Mottaker ble i hvertfall festlig fornøyd, og merket vakte oppsikt i Bialystoks grå gater i dag.

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Hysj!!”

Anonym sa...

Nå fikk jeg lyst til å rive alle de stygge merkene av buksene mine å sy egne. Utrolig kult! Du er flink! =)