Sol ute, sol inne

onsdag, september 12, 2007

Grått, dystert og kaldt. Tre ord som for mange beskriver Polen.

Men i skrivende stund kunne det ikke vært mer galt. I dette øyeblikk er det nemlig 19 grader ute, solen skinner fra skyfri himmel og dagens forelesninger er over. På pulten har jeg en vase med solsikker som spres sommerduft i hele rommet og livet er egentlig ganske perfekt.
Sånt liker man!

The lectures for today is over, the sun is shining from a blue sky and the thermometre shows 19 degrees celcius. The sun flowers on my desk leaves the room with the smell of summer, and life is pretty close to perfection.

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Sol ute, sol inne”

9na sa...

Heisann! Jeg har akkurat lest meg gjennom bloggen din, og du verden så mye fint du har laget!! *imponert* Jeg linker deg... Forresten; lykke til med studiene! (jeg vet det kan være tøft...!)