Ny Nostalgi

søndag, mai 27, 2007

Da var nok en gave overlevert og mottatt, og det er derfor trygt å vise frem nevnte gave.

Ja, mottager fikk til både sin høyre og venstre fot, men kun den ene ble med på bildet, gitt.
Disse er strikket i gammelrosa silkealpakka på pinne nr 3, og båndet jeg har brukt båndet jeg fikk av Hedvig i hv gave i mars. Ikke helt sukkersøtt, men alt trenger jo ikke å være det, heller :)
Jeg har dessuten bestemt meg for å småtøye grensene litt å si at dette blir mitt bidrag til fargealogen på hobbyboden. Det er da litt grønt her...
Da gjenstår det kun ett par for mai måned, men det må nok vente til etter norsk eksamen. Nå leser jeg nemlig om Welhaven, Jacobsen og Lindgren. Det hadde da holdt med ett jubileum??

Another gift has been delivered and recieved, and it is therefore pretty safe to show it off here.
The reciever, a little lady whose name has yet to be decided, did indeed get one for both her little feet, but for some reason I only photographed one before I sent them off. Strange...
I've used lovely slik alpacka in a shade of pink combined with the green gingham ribbon Hedvig gave me in March.
This leaves only one more pair for May, but I can almost guarantee that it won't be until after I sit my exam in Norwegian lit. on Tues. Right now I'm reading about Norwegian poets Welhaven and Jacobsen, as well as one of my all time favourites; Astrid Lindgren. Pretty safe bets, seeing that they were all born in 1807 and 1907 respectably.


share this on »
{Pinterest}
2 Comments »

2 Responses to “Ny Nostalgi”

◈lunaluna◈ sa...

Your blog is very interesting!
Please, send me the photo of your pc desktop.
I'll publish on my blog!.


EMAIL: pcdesktop1@gmail.com

Strikkelaura sa...

De babytøfflene er så utrolig søte!
Kjempe fine, lykke til på eksamen :)