Til en liten en...

lørdag, januar 20, 2007


Har følelsen av at folk formerer seg som bare juling nå for tiden, og hva kan man da gjøre enn å bygge opp et lite lager?
Har lenge hatt planer om å strikke denne jakken, bare ikke klart å bestemme meg for farger. Er veldig fornøyd med det valget jeg endte opp med, synes den bleke blåfargen passer fint med den mørke brune.
Det finnes sikkert et mønster på denne jakken, men jeg finstuderte en ferdig jakke på en sovende modell, og håper det blir noenlunde likt.
Riller på pinnenr 2.5 går fort, og nå når et forstykke og et erme er ferdig, har jeg ca 50 cm igjen.
Om jeg ikke har gått lei på slutten, har jeg en mulig plan for både bukse og lue som passer til. Den som venter får se.

Many, many years ago, when I was a sweet little baby, my aunt knitted me a cardigan like this. It was bright yellow and white!
As you can see, I'm using pale blue and a mocca brown. About 2\3 of the cardigan remains, but it is a quick knit regardless of the thin needles.

share this on »
{Pinterest}
legg igjen en kommentar »