Sommerfugl

mandag, januar 01, 2007




I romjulen kjøpte jeg både ull, nåler og plate til nålefilting. Et av målene for 2007 er nemlig å lære noe nytt. Derfor måtte nålefilting prøves.

Prøvde med litt tilfeldig stikking i romjulen, men det ble ikke noe mer enn det.

Bestemt satte jeg meg ned i dag og begynte jakten på nålefiltingsinfo på nettet. Måtte jo finne ut hvordan dette gjøres. Så litt i Mianns blogg, og sukket mens jeg skjønte at slike figurer kan jeg bare drømme om å lage. Men

det betyr ikke at man ikke kan gjøre et lite og patetisk forsøk på å prøve ;)


I hvertfall, etter å ha lest litt hos Panduro, stukket meg i fingen et par ganger og sagt noen gloser(som jeg forøvrig er sikker på at jeg hadde som nyttårsforesett å ikke si) var denne little tassen født; en sommerfugl så klart!


Felted this little butterfly today. My first attempt at this tecnique, and must say that I'm pretty content with the outcome, even though my finger were bleeding like rivers at one point.

share this on »
{Pinterest}
legg igjen en kommentar »